Tux ICT

ABJ photography & video

Palm Treo 680

Gisteren een Palm Treo 680 gekocht. deze gaat mijn Palm Tungsten E2 vervangen.

Tis geen nieuwe maar een goede 2e hands van een forum genoot.
Van de week effe alle data en programma’s van de E2 overzetten naar de 680.

treo6801e ervaringen tot nu toe.

Het toetsenboord werkt veel prettiger dan het virtuele toetsenboord of de Graffiti van de E2.

Met mijn KPN Mobile sim naar Rabo Mobiel en Rabo Mobielbankieren surfen gaat / ging niet. met mijn Rabo sim wel. Geen idee waarom, op mijn Nokia 3110classic werkte het nl. wel met de KPN sim. Op zich maakt het niet zoveel uit Rabo Mobiel zit tenslotte ook op het KPN netwerk.

Toestel zelf voelt zeer degelijk aan, geen goedkoop plastic gevoel. Bovendien heb ik er een Seidio hardcase bij gekregen waardoor het toestel wat stroever wordt en nog beter in de hand ligt.

Vandaag de data van mijn E2 naar de Treo overgezet. Eerst een back up van de E2 naar de iMac gemaakt. Daarna de Treo aan de iMac en laten synchroniseren. Op de Rabo Mobiel internetverbinding na stond gelijk alles weer goed, dit was echter ook binnen 5 minuten gepiept.
Hier staat trouwens een prima handleiding om van de ene Palm je data over te zetten naar een andere.

Update : aangezien de hardcase een val van de tafel niet overleefd heeft, heb ik een Seidio siliconen skin gekocht.

Seidio-skin

Laatst bewerkt door Arie op maandag 31 augustus, 2009 om 07:45

18 July 2009 - Posted by | Gadgets, Hardware, Telecom

No comments yet.

Leave a Reply

