Tux ICT

ABJ photography & video

Exit RaboMobiel

Ja je leest het goed, ik stop met RaboMobiel*.

Ik had Prepaid Internet 750 MB voor € 10 per maand.

Afgelopen maandag had er weer €10 van mijn beltegoed afgeschreven moeten worden, dit is echter niet gebeurd. Een e-mail hierover werd niet fatsoenlijk beantwoord. Bij de Rabobank een klacht hierover ingediend. Vandaag werd ik hierover terug gebeld, Rabomobiel deed geen uitspraken naar de Rabobank hierover, ik moest zelf maar kontakt met ze opnemen. Nadat ik was doorverbonden kreeg ik 1 of andere slimmerd aan de telefoon die rustig bleef beweren dat ik helemaal geen onbeperkt internet bundel had,toch wel vreemd aangezien ik deze bundel al sinds vorig jaar juli heb, EN er iedere maand netjes €10 van mijn beltegoed afgeschreven werd.

* Rabomobiel is de virtuele telecom aanbieder van Rabobank. Gelukkig is de Rabobank zelf wel goed.

Laatst bewerkt door Arie op vrijdag 5 maart, 2010 om 15:18

3 March 2010 - Posted by | Telecom

No comments yet.

Leave a Reply

