Tux ICT

ABJ photography & video

Hyves, de nieuwe spammer

Ze zijn nu helemaal doorgedraaid bij Hyves, onder mijn naam worden nu van die irritante Dave berichten verstuurd, ook krijg ik ze binnen van mijn vrienden, die ook van niets weten.

Als Hyves op deze manier door blijft gaan denk ik dat ik het er maar uit trap, op deze manier gaat de lol er gauw vanaf.

Dit is gewoon ordinaire SPAM

Edit : 29 augustus onderstaand antwoord gehad van Hyves

Hi Arie,

Bedankt voor je mailtje!

Dit is een reclame campagne die de naam van de Hyver automatisch importeert in de reclame om zo je aandacht te trekken. Dat is gelukt dus 😉

Maar maak je geen zorgen, je naam wordt niet voor andere Hyvers gebruikt, alleen als jij ingelogd bent zie je jouw naam staan!

Groetjes,
Mirte
http://wufyou.hyves.nl

Uiteraard ligt er nu een spam klacht bij de OPTA, ik mag hopen dat de boete hoger is dan het bedrag dat ze van Hi ontvangen voor deze aktie

31 augustus : mijn bericht in de Goldmembers Hyves is zonder kennisgeving weggehaald.

Blijkbaar mag je niet kritisch zijn als Goldmember ( à €30 per jaar )

Laatst bewerkt door Arie op dinsdag 32 augustus, 2010 om 19:03

28 August 2010 - Posted by | Hyves, Info

No comments yet.

Leave a Reply

