Tux ICT

ABJ photography & video

MBO uitblinker Go for Africa (en Ubuntu) stem!

Door mrGee / Gerrit

Hallo, normaal ben ik niet van het organiseren van ” stemvee ” maar deze wil ik jullie toch even voorstellen.

Ik kreeg vandaag een mailtje van Jan Huizinga, directeur van Go for Africa nl. deze :

Beste Mensen,

Om Rob Hendriks ondersteuning te geven vraag ik jullie om op hem te stemmen zodat hij een kans krijgt om bij de top 10 te komen van de beste ROC studenten.
Afgelopen jaar was hij op een bijzondere manier actief voor Go for Africa in Baila Senegal Casamance, lees hier zijn profiel, op deze link kun je ook op hem stemmen.

Onderstaande link laat alle uitblinkers zien, van ieder ROC een.
http://www.6dbo.nl/nl/Uitblinkers

Alvast dank en stemse!

Niet alleen ken ik Rob persoonlijk en is hij inderdaad erg sympathiek en behulpzaam. Maar hij was als één van de weinige studenten autotechniek al van tevoren redelijk goed op de hoogte met Ubuntu, dus dat was wel een plezante verrassing voor mij.

Ook hadden ze (zijn maat Dimitri was er ook bij) al een reeks filmpjes georganiseerd met 3d werkingen van motoren en andere instructie materiaal. Hier zag ik dan ook dat meer Senegalese studenten, eindelijk eens bezig waren met de computers en dat er netjes extra dingetjes waren gelinkt naar het buroblad.

Vandaar dus, lees het verhaaltje en besluit dan of je stemt (of niet natuurlijk dat staat je vrij)
Maar ik meen, dat er wel eens voor heel andere dingen (wasmachine dacht ik zo) ook op deze wijze aandacht voor werd gevraagd.

Groeten Gerrit

Bijna vergeten, wie niet de link kan leggen tussen Ubuntu forum en Go for Africa; zoek eens op :
Gambia en je ziet al gauw hoe het één en ander met elkaar in verband staat.

Bron : mrGee op forum.ubuntu-nl.org

25 September 2010 - Posted by | GoForAfrica, ICT, Onderwijs, Operating Systems, Ubuntu |

No comments yet.

Leave a Reply

