Tux ICT

ABJ photography & video

SMS melding bij nieuwe gmail

Vandaag kreeg ik per e-mail onderstaande tip binnen :



Mail2sms zeta


Een SMS melding krijgen met een duidelijke piep op je gsm als er nieuwe Gmail is.
De afzender, onderwerp en de header worden getoond.

De vertraging is 7 minuten.

Ook KPN en andere providers kunnen Gmail omzetten naar SMS, maar dat is in tegenstelling tot mail2sms NIET gratis (kost 0.25 per sms) en is bovendien niet erg betrouwbaar.

Ik heb dit nu enige tijd gebruikt en ben er zeer tevreden over, een oplossing voor een ieder die een prepaid ding heeft zonder internet abonnement, of die gewoon zuinig is.

Het ophalen van het gehele bericht kost uiteraard wel het nodige met een gsm, maar dat is het idee ook niet hierachter.

Perfecte Gmail notifier in je zak. Ook als de pc uit staat of onderweg.

Ik denk dat veel lezers van je site dit, net als ik, ook kunnen waarderen.





Zelf zal ik hier geen gebruik van maken, ik heb nl. een databundel op mijn mobieltje. Maar het is natuurlijk een fantastische service als je geen databundel hebt.

Bron : Paul

6 December 2010 - Posted by | ICT, Info, Telecom |

No comments yet.

Leave a Reply

