Tux ICT

ABJ photography & video

20.000 hits voor Linux Steunpunt regio 0181

Vandaag is de grens van 20.000 hits gepasseerd.

Begonnen op 28 oktober 2006 als een gewone blog omdat ik wel eens wilde kijken hoe dat werkte.

Omdat ik er eigenlijk toch niet veel mee deed ben ik in 2007 begonnen om hem als informatie punt te gebruiken voor Ubuntu Steunpunt Rozenburg ZH.

Begin 2010 ben ik hier mee gestopt en ben ik verder gegaan als Linux Steunpunt Rozenburg ZH eo, deze naam is in augustus 2010 veranderd in Linux Steunpunt regio 0181.


Een record aantal bezoekers op 28 januari 2010



Totalen en gemiddelden


In 2010 zijn de domeinnamen http://ariedejonge.nl en http://linuxarie.nl aan deze site gekoppeld.

17 January 2011 - Posted by | ICT, Info, Linux |

3 Comments »

  1. Gefeliciteerd

    Comment by Angela | 18 January 2011 | Reply

  2. Gefeliciteerd man met het behalen van de 20.000 hits.

    Comment by Bas | 17 January 2011 | Reply

    • Thx, op naar de 30.000

      Comment by Arie | 17 January 2011 | Reply


Leave a Reply

