Tux ICT

ABJ photography & video

HTC Wildfire

Dit weekend een HTC Wildfire overgenomen van een kennis van me.
Deze gaat mijn Palm Treo 680 vervangen.
Behalve de data van mijn Treo ook gelijk wat extra tools erop gezet. Gelukkig zijn er goede vervangers voor de programma’s die ik op de Treo gebruik.




Gebruiks ervaringen :

Ondanks het kleine scherm is er prima mee te mailen en internetten, zowel via Wifi als mobiel internet*.
Tekst invoeren gaat prima met het virtuele toetsenboord, zeker als je het toestel kanteld.
Programma’s installeren gat lekker makkelijk via de Android Market.

Nadeel, kamera valt wat tegen. Ook spiegelt het scherm nogal als je buiten bent.

Al met al een heel leuk toestel om behalve mee te bellen ook te internetten, mailen, twitteren en chatten.

* neem er wel een data bundel bij anders loop je leeg op de kosten voor je mobiele internet

Laatst bewerkt door Arie op donderdag 17 februari, 2011 om 14:15

14 February 2011 - Posted by | Android, Gadgets, HTC, Operating Systems, Smartphones

3 Comments »

  1. […] Het lezen op mijn HTC Wildfire is wat beperkt. De programma’s ( Kobo reader, Aldiko, FBReader en Moon+ ) zijn goed, maar het […]

    Pingback by Kobo Touch eReader | Arie de Jonge | 26 May 2012 | Reply

  2. Hoi Arie,

    Ik ben ook op zoek.
    Heeft deze push mail of pull, waarbij je de intervallen kan instellen.

    Groeten, Paul

    Comment by paul | 15 February 2011 | Reply

    • Volgens mij pull mail.
      Je kan opgeven hoe vaak er mail opgehaald moet worden, zowel voor tijden binnen peak hour ( zelf in te stellen ) als daar buiten.

      Er komt binnenkort ook weer een nieuwe versie van de Wildfire uit.
      http://www.androidworld.nl/71746/htc-kondigt-desire-s-en-wildfire-s-aan-mwc11

      Toestel werkt erg prettig, van de week zet ik nog wat gebruiks ervaringen bij het bericht.

      Comment by Arie | 15 February 2011 | Reply


Leave a Reply

