Tux ICT

ABJ photography & video

Mijn 1e en tevens laatste rit voor Het Nederlandse Rode Kruis

Sinds kort ben ik vrijwilliger* bij Het Nederlandse Rode Kruis.

Afgelopen vrijdag heb ik mijn 1e rit gemaakt, voor de voedselbank Brielle**.

Om 08:00 werd ik opgehaald om naar het Rode Kruis gebouw in Brielle te gaan.
Daar hebben we lege kratten ingeladen en een vrijwilliger van de voedselbank opgehaald.
We zijn toen naar de voedselbank in Spijkenisse gereden om de pakketten voor Brielle op te halen.

Bij de voedselbank alles uitgeladen, lege kratten in de bus gezet en naar het Rode Kruis gebouw gebracht, zodat deze volgende week weer ingeleverd kunnen worden in Spijkenisse.

* Ik ben Chaffeur Sociaal Vervoer ( vervoer van mensen met en zonder rolstoel, o.a. voor bezoeken aan familie, concerten, dierentuinen, cruiseboten, speciale hotels in het land etc. ), tevens heb ik me opgegeven voor de EHBO 4ster cursus zodat ik ook bij evenementen, oefeningen en calamiteiten ingezet kan worden.

** Het Rode Kruis afd. Voorne Putten Rozenburg doet ook het transport voor de voedselbank Brielle

Update : Aangezien ik op 8 november na de 1e EHBO les te horen kreeg dat ik voorlopig niet ingezet mocht worden als vrijwillger omdat de sutter daar bezwaren tegen had, heb ik mijn vrijwilligerswerk op 14 november definitief beëindigd.
Een organisatie waar ambtenaren / politici in het ( lokale ) bestuur zitten die bewust burgers criminaliseren, belasteren en in de stront trappen wens ik niets mee te maken te heben.

15 October 2011 - Posted by | Maatschappij, Politiek, Rode Kruis, Voedselbank, Vrijwilligerswerk

2 Comments »

  1. Ik zie dat je je post weer teruggezet hebt. Idioot dat zo’n mislukte politicus zoiets blokkeerd, ze mogen blij zijn dat er nog mensen zijn die zich aanmelden voor vrijwilliger.
    Heb je al wat anders op het oog?

    Comment by Harry | 3 December 2011 | Reply

    • Vast werk nog niet, voor vrijwilligerswerk heb ik wel wat leuks gezien. Vandaag een mailtje verstuurd, zodra daar meer over bekend is lees je het hier wel 😉

      Edit : Ik zie nu dat er via Twitter ook een reaktie is binnen gekomen https://twitter.com/#!/vanvette/status/142967635498369025

      Comment by Arie | 3 December 2011 | Reply


Leave a Reply

