Tux ICT

ABJ photography & video

Leuker kunnen we het niet maken ………..

Vandaag bij de belastingdienst geweest om wat fouten te corrigeren.
Fouten die ook door mij zijn veroorzaakt. Wat me vooral opviel was dat de behandelend ambtenaar begrip had voor de situatie waardoor deze fouten waren onstaan.
We hebben het langer gehad over het ontstaan van de fouten dan we nodig hadden om ze te corrigeren.

Binnen een paar weken kan ik de correcties tegemoet zien.

Gezien het feit dat ik altijd kritiek op overheids instanties heb lijkt het mij wel gepast om eens te vertellen dat er een overheids instantie is die wel oog voor de burger heeft.

2 December 2011 - Posted by | Uncategorized | , ,

No comments yet.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.