Tux ICT

ABJ photography & video

Verslag uit Gambia / Senegal

Hier een verslagje van Gerrit / MrGee uit Gambia.

Aangezien Gerrit nu een eigen website heeft plaats ik de verslagen niet meer compleet maar gedeeltelijk met een link naar zijn site.

Intussen ben ik al een weekje in Gambia actief, door omstandigheden was er nog even helemaal geen tijd om iets hier neer te zetten. Daarbij is mijn internet toestand maar deels werkbaar en gaat het dan nu ook van een geleende stick. Mensen die mij van vroegere meldingen uit het Ubuntuforum kennen, weten dat het nogal een hollen of stilstaan toestand is, zo heb ik bijna per dag wel iets leuks meegemaakt (of verveel ik me gewoon en meen daarom iets kwijt te moeten.

Tot nu gaat alles zijn gangetje, de Go for Africa ploeg komt binnenkort en Erik die mij gaat helpen met de diverse It-projecten is nu pas aangekomen. Met hem ben ik nu de ronde aan het doen; alvast wat projecten aandoen en kijken wat er allemaal aan voorbereid moet worden.

In Kololi een nespresso machine hersteld. Dat is nogal belangrijk; tenminste echte koffie i.p.v. oplos/wegwaai koffie.
Mijn voorraadje cash money dat mij komende maanden erdoor moet helpen is tijdens een diefstal vanuit een kluisje gelukkig over het hoofd gezien. Er waren nl. geen envelopjes meer en het was van nood in een medicijn doosje gestopt, dat daarom dus over het hoofd is gezien.

Lees het hele verslag op Waarbenjij.nu

23 February 2012 - Posted by | GoForAfrica, ICT, Linux, Ubuntu |

No comments yet.

Leave a Reply

