Tux ICT

ABJ photography & video

CyanogenMod 7.2

Ondanks dat het vorig jaar geen succes was ( battery drain, niet opladen met toestel uitgeschakeld ) heb ik toch nog maar eens een poging gewaagd om mijn HTC Wildfire te rooten en flashen met een custom ROM, CyanogenMod 7.2, deze keer ging gelukkig alles goed.

Op Mijn SD-kaartje heb ik een ext partitie aangemaakt zodat apps daar geïnstalleeerd worden ipv op de Wildfire zelf.

Behalve dat er nu meer ruimte voor apps beschikbaar is, is de Wildfire ook sneller gebruiksklaar na het opstarten.

1 minpuntje : Sygic werkt helaas niet meer, Ik gebruik nu dus weer mijn Garmin Nüvi met OpenStreetMap kaarten.

CyanogenMod 7.2 lock screen

CyanogenMod 7.2 home screen





















Widgets en homescreen kantelen met het toestel mee

Poweramp Music Player widget

Wisselen van screen

3 July 2012 - Posted by | Android, Cyanogen (mod), Gadgets, HTC, Operating Systems, Smartphones, Wildfire

No comments yet.

Leave a Reply

