Tux ICT

ABJ photography & video

Log stickers, nieuwe blog pagina’s

Vandaag zijn mijn Geocaching logstickers* binnen gekomen.
Op de stickers staat mijn Teamnaam geprint, als ik een cache gevonden heb hoef ik dus alleen nog maar datum en tijd in te vullen en de sticker in het logboekje te plakken.
Nodig? nee, maar wel leuk 😉


Vandaag heb ik ook 2 nieuwe pagina’s aangemaakt waar de caches opstaan die ik gedaan heb, zowel gevonden ( 😀 ) als niet gevonden ( 😦 )
Voorlopig heb ik per jaar 1 pagina met de laatste cache van dat jaar bovenaan :
Caches van 2011
Caches van 2012
De links naar deze pagina’s staan in de menubalk onder geocaching.

* De stickers zijn gekocht bij Geocachingshop.nl

7 August 2012 - Posted by | Geocaching, Geocachingshop.nl

No comments yet.

Leave a Reply

