Tux ICT

ABJ photography & video

Internet provider stuurt spookfaktuur

Eind februari 2013 na 15 jaar mijn abonnement opgezegd wegens de slechte service.

Op 17 mei 2014 krijg ik een spook faktuur.
Klantenservice gebeld, het zou gecorrigeerd worden en daar zou een bevestiging van gestuurd worden.

Ipv dat deze spookfaktuur gecorrigeerd werd kwam er op 3 juni 2014 weer een spookfaktuur.
Klantenservice gebeld, deze ontkend doodleuk dat alles was opgezegd per eind februari 2013. Was niet bereid hier verder iets aan te doen.

Mail gestuurd met nogmaals de klacht over de spookfakturen (is in feite gewoon fraude)
Vandaag antwoord gehad :

Geachte heer de Jonge,

Ik wil u ten eerste bedanken voor uw bericht.

Uw houding van gisteren heeft gisteren een constructieve oplossing tegengewerkt. U gaf mij en mijn collega niet de kans om daadwerkelijk naar het probleem te kijken.

Tja, eerst alles ontkennen en dan de schuld bij de klant neerleggen.

4 June 2014 - Posted by | Fraude, ISP's

No comments yet.

Leave a Reply

