Tux ICT

ABJ photography & video

Bol.com maakt fout, schade €130

Op 5 april 2016 mijn Kobo Arc 7 HD naar bol.dom verzonden voor garantie.
Op 11 april 2016 een ontvangst bericht gekregen
Op 12 april 2016 bericht gekregen dat ik mijn geld teruggestort krijg.

Tot zover niks aan de hand.

Helaas vraagt bol.dom niet naar welke rekening het geld overgemaakt moet worden en maakt het over naar een rekening die niet meer in mijn bezit is.

Reaktie van bol.dom : jammer maar helaas, wij hebben terug betaald en voor de rest geloven we het wel.

Tja, hoe achterlijk ben je om ZONDER toestemming van de klant een tablet weg te gooien.
Hoe achterlijk ben je om geld over te maken naar een rekening zonder te controleren of het rekening nummer nog klopt.

Schade :
Tablet weg, geld weg, €129,99
Telefoonkosten “klantenservice” van bol.dom €35,53

Op 16 april heb ik een zeer negatieve review op kieskeurig.nl geplaats, op 19 april 2016 plaats bol.dom deze reaktie :

Ik neem graag contact met je op om samen naar een passende oplossing te kijken.
Groet,
Kirsten van bol.com

Tja, daar ben ik dus al meer dan een week over bezig, maar bol.dom heeft er geen zin in, hoe serieus ik dit dus moet nemen is mij een raadsel.

Zoals te verwachten was, niet serieus dus, zie onderstaande reakties.

Kieskeurig.nl heeft mijn reakties overigens niet geplaatst :

Beste Arie,

Bedankt dat je een review geschreven hebt over Bol.com op Kieskeurig.nl.
Dit bericht is door ons helaas niet geplaatst.

Het is niet de bedoeling om een discussie te voeren op onze website.

Tja, wel de reakties van bol.dom laten staan zodat het net lijkt dat bol een oplossing wilt, en ik niet ..

De klacht is uiteraard ook naar moederbedrijf Ahold gestuurd, deze vind het echter niet nodig om te reageren …

Update :Hieronder de reaktie van kieskeurig.nl over het niet plaatsen van mijn reakties :

Beste Arie,

Bedankt voor je reactie. Reviews op Kieskeurig.nl zijn bedoeld om andere consumenten te informeren over producten en winkels. Zolang een review/reactie toegevoegde waarde heeft plaatsen wij deze. De reactiefunctie is niet bedoeld om een persoonlijke discussie te voeren en dreigementen te uiten richting een winkel of fabrikant. Dit is de reden dat de reacties zijn verwijderd. De reactie van Bol.com is een inhoudelijke reactie op je review, vandaar dat deze wel geplaatst wordt.

Mijn reaktie hier op ;

Nee het is GEEN inhoudelijke reactie, er wordt gesuggereerd dat bol.com een oplossing wil bieden, iets wat pertinent niet waar is.
(toekomstige) klanten van bol.com hebben recht op de informatie dat het bol.dom niets interesseerd wat er met je spullen gebeurd.

Jullie reviews stellen op deze wijze geen zak voor en laten een verkeerd beeld van de werkelijkheid zien, mij maakt het geen reet meer uit. Jullie hebben je geloofwaardigheid bij deze definitief verloren. Ook deze mail zal ik op mijn blog publiceren .

Kieskeurig.nl blijkt dus niets anders te zijn dan een gore loopjongen van louche webshops

Update 21 april : bol.dom vind het opeens jammer dat ik zo teleurgesteld ben. Goh, wat gek he dat ik teleurgesteld ben.
Mijn tablet is weggepleurd, mijn geld naar een verkeerde rekening overgemaakt, en bol.dom vind het wel best …

Update 23 april :

bol.dom blijft liegen en de zaken verdraaien

BolComTwitter23april2016

Ondertussen staat de klacht ook op klachtenkompas.nl zie hieronder de reaktie van bol.dom

Bijna 11 jaar klant bij deze toko en dan op zo’n smerige manier behandeld worden ….

English (Google Translate)

%d bloggers like this: